استعلام چک صیاد

با اپلیکیشن چک نما به آسانی استعلام چک صیاد، استعلام خلافی خودرو و استعلام بدهی خودرو خود را بگیرید.

استعلام چک صیاد

با اپلیکیشن چک نما به آسانی استعلام چک صیاد، استعلام خلافی خودرو و استعلام بدهی خودرو خود را بگیرید.

  • ۰
  • ۰

 

رنگ خودرو از جمله مهم ترین عواملی است که در زیبایی ظاهری خودروها تاثیر بسیار داشته و به همین خاطر بایستی مواردی را که ممکن است زیبایی ظاهری خودرو را به خطر بیاندازد را بشناسیم.

 

رنگ خودرو

 

مطلب پیشنهادی ما: نگهداری بنزین در داخل خودرو خطرناک است!

  • از جمله مهم ترین دشمنان رنگ خودرو  که زیبایی و جلوه ی آن را از بین می برد، نور خورشید است. در صورتی که خودرو به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرد به مرور زمان رنگ خودرو پوسته پوسته شده و از روی بدنه ی خودرو جدا شده و ظاهری نازیبا به خودرو می دهد. و همین طور باید اضافه کنیم که نور مستقیم خورشید باعث می شود تا قطعات پلاستیکی استفاده شده در داخل خودرو که در همه ی فضای خودرو به کار رفته است،در اثر حرارت ناشی از نور خورشید، گازهایی را از خود انتشار دهند که برای سلامتی افراد بسیار زیانبار می باشد.

 

  • فضولات پرندگان از جمله سایر عوامل تهدید کننده ی رنگ خودروها می باشد که به دلیل خاصیت اسیدی که دارد در صورتی که به شکل طولانی مدت بر روی بدنه ی خودرو بمانند موجب تغییر رنگ آن قسمت از بدنه ی خودرو می شوند و به خاطر است که حتما بایستی در زودترین زمان ممکن اقدام به پاک کردن آن از روی خودرو نمایید.

 

  • زمانی که بر روی خودرو گرد و غبار می نشیند به هیچ عنوان آن را با دستمال خشک پاک نکنید و حتما از یک دستمال نم دار برای این کار استفاده نمایید. استفاده از دستمال خشک برای تمیز کردن گزد و غبار از روی خودرو موجب ایجاد خط و خش بر روی بدنه ی آن خواهد شد.

 

  • از جمله سایر مواردی که رنگ بدنه خودرو را تحت تاثیر قرار می دهند عواملی چون به کار بردن حجم بالایی از مواد شوینده در کارواش ها، باران های اسیدی و شیره ی درختان و ... می باشد.

با اپلیکیشن چک نما در تمامی ساعات شبانه روز می توانید استعلام خلافی خودرو و بدهی خودرو خود را به آسانی بگیرید.

منبع: www.checknama.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی